خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

اقدام به خودکشی در خیابان خیام مورد تایید نیست

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۹۷۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: اینکه مردی قصد خودکشی از پل عابرپیاده خیابان خیام را داشته است؛ مورد تایید ما نیست و همکاران اعزامی ما به محل با صحنه اقدام به خودکشی مواجه نشدند.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران) در خصوص خودکشی نافرجام در خیابان خیام با بیان اینکه خودکشی مورد تایید ما نیست؛ گفت: ساعتی قبل با سازمان آتش‌نشانی تماسی مبنی براینکه فردی قصد دارد خود را از پل عابر پیاده خیابان خیام به پایین پرت کند، گرفته شد که بلافاصله همکارانمان به محل اعزام شده و با صحنه دیگری مواجه شدند.

وی ادامه داد: مردی حدود 54 سال سن در عرشه پل عابر پیاده به صورت عادی ایستاده بود و به محض اینکه ماموران ما از وی خواستند از پل پایین بیاید؛ بلافاصله به درخواست همکاران ما گوش داده و بدون هیچ مقاومتی از پل پایین آمد.

جلال ملکی با تاکید بر اینکه فردی که قصد خودکشی دارد؛ معمولا در برابر ماموران مقاومت می‌کند، اظهار کرد: گویا این فرد مدت طولانی بر روی پل عابر پیاده ایستاده بوده و حتی اگر دقایقی قبل قصد چنین کاری داشته ما از آن خبر نداریم و آنچه دیدیم آن بود که وی به صورت کاملا عادی روی پل ایستاده است.

وی در پایان تاکید کرد: اینکه مردی قصد خودکشی از پل عابرپیاده خیابان خیام را داشته است؛ مورد تایید ما نیست و همکاران اعزامی ما به محل با صحنه اقدام به خودکشی مواجه نشدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز