خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران خبر داد:

کسب کرسی نایب رئیسی فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارس در قاره آسیا

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۳۷۹

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران از کسب کرسی نایب رئیسی فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارس در قاره آسیا خبرداد.

به گزارش ایلنا، فرشید ارمیان با بیان اینکه ایران در مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارسISF، موفق شد کرسی نایب رئیسی فدراسیون جهانی در قاره آسیا را کسب کند، اظهارکرد: در پی رای‌گیری به عمل آمده و با آراء کشورهای آسیایی حاضر در مجمع ISF شامل چین، چین تایپه، قطر، هنگ کنگ، تایلند، امارات، سنگاپور و هندوستان، ایران به عنوان نایب رئیس ISF در قاره آسیا معرفی شد.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص ساختار تشکیلاتی فدراسیون جهانی ورزش مدارس تشریح کرد: بر اساس ساختار تشکیلاتی، فدراسیون جهانی ورزش مدارس در هر قاره ۳ پست شامل رئیس، نایب رئیس و دبیرکل دارد که کلیه امور مربوط به ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) را مدیریت می‌نماید.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران، ادامه داد: با رای‌گیری انجام شده در مجمع ISF، اکنون در قاره آسیا چین به عنوان رئیس، ایران به عنوان نایب رئیس و هنگ کنگ به عنوان دبیرکل و به مدت چهار سال انتخاب ومعرفی شد.

گفتنی است؛ مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارسISF با حضور ۵۵کشور عضو از ۵قاره جهان در ترکیه از چهارشنبه ۲۱اردیبهشت آغاز شد فرشید ارمیان به عنوان نایب رئیسی فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارس در قاره آسیا انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز