خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

انتظار رئیس جمهوری عضویت حداکثری جوانان در هلال احمر است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۶۲۶

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر ضرورت تاثیرگذاری هلال احمر در جامعه، افزود: جوانان، آسیب های اجتماعی، حوادث جاده ای و آموزش همگانی جزو موضوعاتی است که باید در اولویت برنامه های ما در سال جاری قرار گیرد که در این زمینه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا؛ ضیائی در جلسه شورای معاونین امروز جمعیت هلال احمر با اشاره به انتخاب نمایندگان مردم در مجلس پیش رو و ضرورت ارتباط دوسویه و مستمر با نمایندگان جدید؛ خاطر نشان کرد: ضروری است ارتباط جمعیت هلال احمر با نمایندگان جدید بیشتر و قوی تر شود و از همه توان خود برای داوطلب شدن آنها در این نهاد مردمی استفاده کنیم. همچنین با سایر گروه ها نیز (مثل کمیسیون های دولت) ارتباط قوی داشته باشیم.

وی با اشاره به ارائه گزارش جمعیت هلال احمر در جلسه هیئت دولت و بازخورد مثبت اعضای هیئت دولت خاطر نشان کرد: به تعبیر وزیر کشور، در مواقع بحران؛ مجموعه ای که با اختلاف زیاد نسبت به سایر دستگاه ها حضور داشته و موفق عمل کرده، هلال احمر است.

دکتر ضیائی همچنین به اعلام آمادگی وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه ریزی برای کاهش تصادفات جاده ای اشاره و خاطر نشان کرد: تعامل بسیار خوبی با این وزرای دولت خصوصا در بحث موضوعات اجتماعی و همچنین تصادفات جاده ای داشته ایم و طبق توافقات مقرر شده است گزارش مستمر عملکرد هلال احمر در موضوع تصادفات جاده ای به  طور جداگانه خدمت رئیس جمهوری ارائه شود.

اعتماد کامل مردم به نهاد مردمی هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت بر این موضوع تاکید کرد که هر خانواده ای که فرزندش عضو هلال احمر می شود بخاطر این است که اعتماد و دلگرمی کاملی به این نهاد مردمی در سطح کشور وجود دارد.

دکتر ضیائی خاطرنشان کرد: خواسته رئیس جمهوری این است که تمام توان خود را برای جذب حداکثری جوانان در راستای تسهیل امور بشردوستانه که قطعا موجب کاهش آسیب های اجتماعی نیز می شود، بکار گیریم.

وی با تاکید بر اینکه اگر ما موضوع جوانان و دغدغه رئیس جمهوری را پیگیری کنیم می توانیم در موضوع مدیریت حوزه جوانان در کشور فعال باشیم، افزود: ما توان این مهم را داریم و البته باید در عمل نیز این موضوع را به اثبات برسانیم.

دکتر ضیائی در ادامه با اشاره به اینکه نگهداشت و جلوگیری از ریزش داوطلبان و جوانان جزو موضوعاتی است که همواره باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد، افزود: ارتباط موثر و خوب با دکتر فرهادی(وزیر علوم) که سابقه درخشانی در جمعیت دارد و همچنین تعاملات خوب با دکتر هاشمی(وزیر بهداشت) فرصتی بسیار مغتنمی است که باید از این فرصت برای  جذب تمامی دانشجویان کشور استفاده کنیم و حضور خود را در میان دانشجویان بسیار پررنگ کنیم.

اولویت برنامه های سال جاری؛ جوانان، آموزش همگانی، کاهش آسیب های اجتماعی و حوادث جاده ای

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم به هلال احمر نگاه و توجه شود باید تاثیرگذار باشیم، افزود: جوانان، آموزش همگانی، کاهش آسیب های اجتماعی و حوادث جاده ای، جزو موضوعاتی است که باید در اولویت برنامه های ما در سال جاری قرار گیرد که در این زمینه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز آمادگی خود را برای همکاری و پشتیبانی از طرح های هلال احمر را اعلام کرده است.

دکتر ضیائی با اشاره به انتخابات جمعیت هلال احمر و حضور فعالانه داوطلبان در این انتخابات خاطر نشان کرد: استان هایی که مشارکت داوطلبانه بالایی در انتخابات داشته اند باید تشویق شوند تا برای دیگران هم یک الگو باشند چرا که این نشان می دهد که در شعب، موضوع ارتباط مؤثر با داوطلبان به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته است.

تقدیر ویژه از دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجامع و بزرگداشت هفته هلال

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای معاونین امروز همچنین با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر و بزرگداشت هفته هلال خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه ها کار سنگینی بود و همکاران، زحمت بسیاری برای نشان دادن گوشه ای از خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر کشیدند و امیدوارم خداوند این زحمات را قبول کند.

دکتر ضیائی با تاکید بر اینکه این اقدامات باید مقدمه ای برای پررنگ تر کردن فعالیت های جمعیت هلال احمر در جامعه باشد، تصریح کرد: حضور هلال احمر در عرصه صدا و سیما بسیار موثر است، البته ما به یک حضور مستمر با پرهیز از کار روتین و شناسایی ذائقه مخاطب نیاز داریم

وی در ادامه با بیان اینکه ذائقه مخاطب مداوم در حال تغییر است و به سرعت از کار یکسان و روتین دلزده خواهد شد افزود: ضروری است که برای جلوگیری از ریزش مخاطب یک تیم قوی به همراه یک اتاق فکر قوی تشکیل تا نسبت به ساخت برنامه های متنوع و جذاب برنامه ریزی و اجرا شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به سختی کار برگزاری بزرگداشت هفته هلال با سطح و کیفیت بسیار خوب، افزود: از مدیرکل روابط عمومی و تیم ایشان قدردانی ویژه می کنم که با کیفیت عالی و با آبرو این هفته را برگزار کردند.

وی در پایان گفت: در مجموع امیدوارم با برنامه ریزی از فرصت های ایجاد شده نهایت استفاده را ببریم.

اطلاع رسانی هلال احمر هدایت کننده و مستمر باشد

دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر خاطر نشان کرد: انتخابات هدف نیست بلکه انتخاب هدف است و ما مکلف هستیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم و خوشبختانه اینگونه هم شد.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی هلال احمر باید هدایت کننده و مستمر باشد افزود: هزینه هایی که در این مسیر می شود سرمایه گذاری است و باید تلاش شود که برنامه ها با کیفیت، نوآورانه و به تناسب طول سال ادامه داشته باشد.

بنابراین گزارش در این جلسه اعضای شورای معاونین از نحوه برنامه ریزی و اجرای برنامه های هفته هلال و بخصوص اقدامات رسانه ای این هفته که در طول سال های گذشته بی سابقه بود تقدیر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز