خبرگزاری کار ایران

همایش جوانان و روابط سالم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۷۵۳

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از برگزاری همایش"جوانان و روابط سالم" به مناسبت روز ملی جوان با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، امیر مدیر با بیان این خبر گفت: هدف اصلی برگزاری همایش جوانان و روابط سالم ارتقا سطح سلامت و ارتقاء آگاهی روابط جوانان است.

وی برگزاری همایش "جوانان و روابط سالم" را فرصتی برای ارتقاء فرهنگ، مسائل اجتماعی و توسعه یافتگی جامعه دانست و افزود: هویت یابی جوانان یکی از مسائلی بسیار مهمی است که در نظر داریم در این همایش برای پاسخ به مسائل و مشکلات جوانان راه کار مناسب ارئه شود.

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تاکید بر این که در حال حاضر مهم ترین مساله ای که در حوزه جوانان وجود دارد؛ نحوه ارتباط جوانان با خانواده است، خاطر نشان کرد: با توجه به ساختار فرهنگی ما، یکی از مهم ترین معضلات خانواده ها در رابطه با جوانانشان مدیریت رابطه جوانان با جنس مخالف است که در این زمینه اگرخانواده ها توانمند شوند می توانند در تربیت فرزندان خود موفق باشند.

وی افزود:  امروزه مدیریت روابط محصلان با جنس موافق و مخالف در مدرسه، دبیرستان و دانشگاه یکی از مهم ترین مسائل و چالش های خانواده ها با فرزندان و چگونگی ویژگی های و حد و مرز آن است که خانواده ها چه نوع رفتاری را باید در قبال این مسائل داشته باشند.

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال  با اشاره به این که سخنرانان همایش "جوانان و روابط سالم" از اساتید و متخصصان این حوزه خواهند بود، تصریح کرد: جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر، مدیر دفتر برنامه ریزی ازدواج، وزارت ورزش کارشناسان و هیات علمی های دانشگاه ها با تخصص حوزه جوان و رابطه سالم است در رابطه با چالش ها و دغدغه های حوزه جوانان سخنرانی می کنند.

لازم به ذکر است همایش "جوانان و روابط سالم"، با همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال احمر، وزارت ورزش و جوانان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تاریخ 29 اردیبهشت در سالن آمفی تاتر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز