خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در چارچوب برنامه‌های علمی

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۶۷

عضو شورای شهر تهران گفت: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در چارچوب برنامه‌های علمی مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری در تذکر پیش از دستور امروز خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه سال سوم شورای چهارم را نیز پشت سر گذاشتیم و شورا به سن جوانی رسیده است گفت: هنوز بحث استقلال مالی و اداری شورا تعیین تکلیف نشده است لذا ضروری است در یکی از جلسات علنی درباره اقدامات انجام شده در این خصوص گزارش ارائه شود.

وی همچنین درخصوص واگذاری فروشگاه شهروند اظهار کرد: شهرداری باید از سرمایه‌های خود حراست کند و این سرمایه‌ها را برای آیندگان باقی بگذارد.

انصاری ادامه داد: اقدامی که در 20 سال گذشته با جلب درآمدهای ناپایدار انجام دادیم باعث شده که روز به روز بحران مدیر جدی‌تر شود.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه باید سرمایه‌ های شهر و املاک متعلق به شهرداری را حفظ کنیم خاطرنشان کرد: چنانچه جایی نیاز به واگذاری است باید آیین‌نامه مربوطه را در نظر بگیریم.

انصاری با تاکید بر اینکه مراکز اردوگاهی برای رفع آسیب های اجتماعی خود آسیب‌زا هستند؛ خاطرنشان کرد: باید آسیب‌ها را در محلات و توسط افراد معتمد، سمن‌ها و سازمان‌های مداخله‌گر علمی ساماندهی کنیم که چنین اقدامی با صرف هزینه کمتر انجام‌پذیر بوده و باعث می‌شود آسیب‌ها فراتر از محله نرفته و دلسوزان محلی اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در چارچوب برنامه‌های علمی مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز