خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم:

خوابگاه‌های دانشجویی قدیمی، بازسازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۴۵۰

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در چهارمین روز از هفته خوابگاه ها از خوابگاه احسان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید فرهادی با حضور در اتاق های این خوابگاه با دانشجویان به گفتگو نشست و دانشجویان نیز مسائل ، دیدگاه ها و نظرات صنفی و آموزشی خود را با وزیر علوم در میان گذاشتند .

وزیر علوم پس از بازدید در خصوص وضعیت این خوابگاه اظهار داشت :  خوابگاه احسان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی که مختص دانشجویان پسر نخبه و کارشناسی ارشد و دکترا است ،جزو خوابگاه های مناسب این دانشگاه محسوب می شود.

فرهادی همچنین به رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی اشاره کرد و افزود :  بیش از 37 درصد از خوابگاه ها در رتبه های چهار و پنج قرار دارند و جزو خوابگاه هایی محسوب می شوند که لازم است بازسازی در آنها صورت گیرد .

وی تاکید کرد: در سال جاری باید سرمایه گذاری خوبی بر روی خوابگاه های دانشجویی صورت گیرد تا قابل استفاده بیشتر برای دانشجویان باشد.

گفتنی است در این بازدید دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان ، مهندس ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان و دکتر خاکی صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی وزیر علوم را همراهی کردند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز