خبرگزاری کار ایران

ستاری در پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه شریف:

سرمایه ما در مغزمان است نه در جیبمان/ کوچک بودن شریف از عوامل موفقیت این دانشگاه است

معاون علمی رییس جمهور گفت: کلید اقتصاد دانش بنیان ، فارغ التحصیلان با انگیزه ما هستند که اگر با این نگاه با آنها برخورد کنیم به طور حتم در آینده دانشگاههای موفقی خواهیم داشت .

به گزارش خبرنگار ایلنا سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه باید صنعت تاثیرگذاری داشته باشیم تا فرهنگ و اینده مملکت را حذف کنیم افزود: سرمایه مادر مغزمان است نه در جیبمان.

وی ادامه داد: کلید اقتصاد دانش بنیان ، فارغ التحصیلان با انگیزه ما هستند که اگر با این نگاه با آنها برخورد کنیم به طور حتم در آینده دانشگاههای موفقی خواهیم داشت .

ستاری با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه شریف باید بدانند به این دانشگاه و کشور متعهد هستند ادامه داد: ما هرچه داریم از دانشگاه و مملکت مان است .

معاون علمی و فنی رییس جمهور کوچک بودن دانشگاه شریف یکی از عوامل موفقیت این دانشگاه بوده و در آینده هم با همین اندازه یعنی 10 – 11 هزار دانشجو اداره خواهدشد در دنیا نیز دانشگاههای برتر مانند استنفورد و ام ای تی با 11-12 هزار نفر دانشجو اداره می شوند.

ستاری در پایان گفت: مهم این است که ما خودمان را مدیون کشور و دانشگاه بدانیم و نقش تاثیرگذاری در آینده مملکت داشته باشیم.

 

کد خبر : ۳۷۲۶۶۷