خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی:

برنامه آموزش جامع نیروهای یگان حفاظت از آثار تاریخی به زودی اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۲۳۵

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: برنامه آموزشی جامع برای نیروهای این یگان تهیه شده و به زودی اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا، سردار "امیر رحمت الهی" در حاشیه سفر یک روزه خود به استان سمنان اظهارداشت: دستورالعمل آموزش نیروهای یگان حفاظت تهیه شده و به زودی ابلاغ می شود.

وی افزود: این آموزش های تخصصی به صورت غیرمتمرکز در استان ها و با هدایت و مدیریت فرماندهی یگان های حفاظت استانی ارائه می شود.

رحمت الهی با تبریک هفته میراث فرهنگی و قرارداشتن در آستانه سوم خرداد، روز حافظان میراث فرهنگی گفت: مهمترین وظیفه و اولویت سازمان میراث فرهنگی حفظ و نگهداری میراث فرهنگی به عنوان ارزشمندترین سرمایه های فرهنگی و مهمترین وظیفه یگان حفاظت سازمان نیز حفاظت از اموال منقول و غیرمنقول سازمان است.

رحمت الهی تاکیدکرد: نیروهای یگان حفاظت از آثار تاریخی باید مهارت های حرفه ای متناسب با شغل شان را یادبگیرند تا بتوانند از میراث فرهنگی کشور به خوبی حفاظت کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت حفاظت الکترونیک و فناوری نوین در امر حفاظت از آثار تاریخی تاکید کرد و گفت: این امر یکی از موضوعات پذیرفته شده در تمام دنیاست و به دنبال حفاظت موثر از آثار تاریخی هستیم.

استان سمنان بیش از 1000 اثر تاریخی، معنوی و طبیعی شناسایی شده دارد که از این تعداد حدود 800 اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز