خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم خبر داد:

برگزاری اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۲۴۰

چهل و نهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری ۵ و ۶ خرداد در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، جلال بختیاری مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: این اجلاس با هدف تبیین سیاست های امور مالیاتی کشور در ارتباط با قراردادهای پژوهشی و فناوری، جایگاه و نقش شورای توسعه پژوهشی و فناوری در علوم انسانی و هنر برای ساماندهی و هدفمند ساختن پژوهش های این حوزه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این اجلاس نقش پارک های علم و فناوری در حمایت از دانشگاه کارآفرین، ارائه گزارش از روند شکل گیری آزمایشگاه های خصوصی، نحوه استقرار نظام بهداشت، ایمنی و محیط زیست در آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری و ارائه گزارش وضعیت توسعه علمی ایران در پایگاه های استنادی بین المللی نیز بررسی خواهد شد.

مدیر کل دفتر حمایت وپشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم خاطر نشان کرد: برگزاری ۵ نشست تخصصی با موضوعات پژوهشی و آزمایشگاهی از دیگر برنامه های روز نخست برگزاری این اجلاس است.

بختیاری اظهار داشت: ارائه سخنرانی توسط دبیران ۱۰ گانه مناطق پژوهشی و فناوری کشور و صدور بیانیه نهایی از برنامه های دومین روز برگزاری اجلاس سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاهها، مراکز پژوهشی و فناوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز