خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد:

لزوم اتخاذ قوانین سخت‌گیرانه در برخورد با قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۵۸۲

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی و اتخاذ قوانین سخت گیرانه در برخورد با قاچاقچیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه مهدی قدمی با اشاره به اینکه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب  3 دی ماه سال 1392 است، اظهار داشت: تصویب این قانون در واقع برای ارگان ها و دستگاه های مسئول شرح وظایفی را تعریف و تبیین کرد.

وی با بیان اینکه در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از 22 سازمان عضویت دارند، خاطر نشان کرد : ناجا به عنوان یکی از اعضای این ستاد محسوب می شود و باید سهم دیگر دستگاه های عضو نیز در این مبارزه به درستی مشخص شود .

نقش موثر اصحاب رسانه در مقابله با قاچاق کالا و ارز

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: محور برنامه های این این پلیس پیشگیری از ورود و کشف کالای قاچاق است در حالی که باید با تمرکز بر سیاست های اقتصادی دولت، قوانین گمرکی و ... به دنبال راه حل های دیگری بود .

وی، نقش اصحاب رسانه را در تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز موثر و بی بدیل دانست و گفت : فرهنگ سازی در راستای حمایت از تولید ملی و ... وظیفه خطیر اصحاب رسانه است.

مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی و استفاده از مشارکت مردمی کارآمدترین راهکار برای مقابله با این معضل است .

قدمی با بیان اینکه کاهش جرایم، دغدغه اصلی نیروی انتظامی است ، گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با مقابله با قاچاق کالا و ارز میسر خواهد بود.

راه‌انداری قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا به دستور فرمانده ناجا

وی تاکید کرد: پیامدهای منفی قاچاق و ضربه ای که بر بدنه اقتصاد وارد می کند بر کسی پوشیده نیست و عزم پلیس در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" مزین شده، تشدید مقابله با قاچاق کالا است.

لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی و اتخاذ قوانین سخت گیرانه در برخورد با قاچاقچیان

این مقام انتظامی اضافه کرد: باید با اتخاذ قوانین بازدارنده در راستای ورود کالای خارجی از تولید کننده داخلی حمایت شود.

قدمی برخورد قاطع با قاچاقچیان و وضع قوانین سخت در برخورد با کسانی که اقدام به قاچاق کالا می کنند را نیز موثر دانست و گفت: مبارزه با این معضل باید " مردمی " شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز