خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۶۳۱

اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 و سومین کنگره بین­ المللی مدیریت شهری با نگاه کاملاً تخصصی و با حضور اساتید برجسته ملی و بین المللی از دانشگاه‌های معتبر، و برخی از نخبگان و متخصصین نظام شهری کشور در محل مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در تیر ماه سال 1395 برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اجلاس جهانی شوراها و شهرداران با محوریت مدیریت شهری، شهرسازی، گردشگری، مدیریت بحران، اقتصاد شهری با هدف رشد و توسعه شهری، آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی، رفع مشکلات ترافیک شهری و آلودگی هوا، تعامل روز افزون نهادها و سازمان­های دولتی با دانشگاه­ها به منظور استفاده بهینه از علم روز دنیا در حوزه مدیریت شهری، ارائه جدیدترین تجربیات در زمینه­ های مدیریت شهری، شهرسازی و توسعه پایدارشهری همراه با برگزاری کارگاه­های آموزشی، پنل و نشست­ های تخصصی در حوزه محورهای فوق به صورت همزمان در 12 سالن جنبی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می­ شود.

این اجلاس در نظر دارد جهت آشنایی و برقراری ارتباط شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای کشور با جدیدترین یافته‌های علمی شهرداران موفق جهان در رفع مشکلات حوزه‌های مختلف از جمله کنترل ترافیک، شهرسازی، شهرهوشمند، گردشگری و ... از شهرداران کشورهای مختلف دنیا در حوزه­ های فوق دعوت به عمل آورد. به همین منظور جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های آموزش و تحقیقات و برقراری ارتباط سازمان یافته و بهره‌مندی از دستاوردهای علمی – تحقیقاتی و امکانات بالقوه و بالفعل طرفین در جهت حل مشکلات و معضلات شهری و همچنین افزایش سطح کمی و کیفی اجلاس، تمهیدات ویژه­ای جهت دعوت از شهرداران کشورهای دنیا از جمله اروپا، آفریقا، آمریکای لاتین، آسیا و متخصصان، فعالان، تصمیم گیران، اساتید دانشگاه و نخبگان صورت پذیرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز