خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه:

شروط ایرانی‌ها برای طرف سعودی بسیار معقول است/سعودی‌ها توانایی اداره حج را ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۷۶۳

رئیس قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که شروط ایرانی‌ها برای طرف سعودی بسیار معقول است، گفت: حاکمان عربستان نشان دادند که نمی‌توانند امنیت حجاج بیت‌الله الحرام را تامین کنند.

به گزارش ایلنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) از مردم ولایتمدار ایران به سبب برگزاری پرشور این مراسم قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به کارشکنی عربستان سعودی در خصوص حج امسال اشاره کرد و گفت: حاکمان عربستان نشان دادند که نمی توانند امنیت حجاج بیت الله الحرام را تامین کنند.

رئیس دستگاه قضا افزود: قضایای سال گذشته منا فراموش نشده است و متاسفانه علاوه بر اینکه سعودی‌ها توانایی اداره حج ابراهیمی را ندارند خودشان هم در وقوع برخی از این مسائل دخیلند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: مسئولیت همه این مسائل که موجب منع مسلمانان از برگزاری حج است به عهده حاکمان سعودی است.

وی افزود: متاسفانه آنها بهانه جویی های بی معنایی دارند و تقاضاها و شروط ایران بسیار معقول است و چیزی نیست که آنها بخواهند مخالفت کنند.

رئیس قوه قضائیه گفت: باید حج با عزت توام باشد و دلیلی نداریم که ذلت را در روابط با حاکمان سعودی بپذیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز