خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان امداد و نجات خبرداد:

ارائه خدمات به 286 حادثه‌دیده سیل و آبگرفتگی و حوادث 24 ساعت گذشته/ نجات 67 تن از حوادث و انتقال 50 حادثه‌دیده به مراکز درمانی

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی در ٢٤ ساعت گذشته در چهار استان کشور، گفت: بر این اساس خدمات امدادی لازم به 69 تن از هموطنان ارائه و 26 تن از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند.

به گزارش ایلنا از گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام این که در 24 ساعت گذشته استان‌های خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده است، گفت: بر این اساس خدمات امدادی لازم در چهار شهر و روستای این استان‌ها ارائه و 69 تن از امدادرسانی لازم بهره‌مند شده و یک تن به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ٢٦ متاثر از سیل و آبگرفتگی، اظهار کرد: بر این اساس تخلیه آب از هفت واحد مسکونی انجام و 4 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رها شد.

سلیمی همچنین به عملیات امداد و نجات در شبانه‌روز گذشته در کشور اشاره و عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 91 مورد ماموریت امداد و نجات انجام و خدمات امدادی لازم به 217 تن ارائه شد.

قائم مقام سازمان امداد و نجات همچنین به نجات 67 تن در حوادث شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و افزود: بر این اساس 10 مورد عملیات رهاسازی در حوادث انجام و 26 تن از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به انتقال 50 تن به مراکز درمانی، افزود: بر این اساس 96 تن از خدمات درمانی سرپایی استفاده کردند.

کد خبر : ۳۷۴۷۴۸