خبرگزاری کار ایران

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت به ایلنا خبر داد:

تدارک ۳ بسته ویژه برای سفر به عتبات در ماه رمضان/ کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی هزینه‌ها

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از تدارک 3 بسته ویژه برای سفر به عتبات در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این ماه هزینه های سفر هوایی و زمینی از ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزانتر شده است.

نظافتی (مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزییات سفر به عتبات در ماه مبارک رمضان گفت: ثبت‌نام دور جدید اعزام‌ها به عتبات آغاز شده و زائران از دهم خرداد ماه یعنی فردا عازم سفر به عتبات می‌شوند..

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در ماه رمضان بسته‌های سفرهای ۷ روزه، ۱۴ روزه و ۲۱ روزه در نظر گرفته شده است، افزود: برای اینکه زائران بتوانند روزه بگیرند، بسته‌های ۱۴ و ۲۱ روزه در نظر گرفته شده و زائران با برنامه‌ریزی می‌توانند شب‌های قدر در کربلا و یا نجف باشند.

نظافتی از کاهش هزینه‌های زمینی و هوایی سفر به عتبات در ماه رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ماه هزینه‌ها، از ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزانتر شده است. برای شهرهای مختلف حدود ۱۵ قیمت مشخص شده و هر درجه‌ای قیمت خاص خودش را دارد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه همچنان سفر به سامرا در بسته‌های زیارتی قرار دارد، تصریح کرد: درحالیکه قبلا به تعداد ۱۰ اتوبوس زائران به سامرا می‌رفتند اما در ماه مبارک رمضان ظرفیت اعزام‌ها به دو برابر افزایش می‌یابد.

کد خبر : ۳۷۵۵۰۵