خبرگزاری کار ایران

سند چشم‌انداز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۰۸۲

سند چشم‌انداز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نشست هم‌اندیشی و معرفی برنامه‌های راهبردی جدید رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید رضازاده در این نشست با بیان اینکه هدف از چشم‌انداز جدید استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در سال‌های گذشته نگاه جمعی به آسیب‌های اجتماعی و نگرانی در این باره در سطوح مختلف تصمیم‌گیری کشور کمتر وجود داشته است.

وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری درخصوص ضرورت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: طی سال گذشته جلساتی در این خصوص در بالاترین سطوح نظام برگزار شد.

رضازاده با تاکید بر اینکه طی دو دهه گذشته سازمان بهزیستی و دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های خوبی در این حوزه داشته است که تاثیرگذار هم بوده‌اند اظهار کرد: بایدسایر ظرفیت‌های خود را شناسایی و برنامه‌های موجود را بروز رسانی کرده‌ و همچنین میزان تاثیرگذاری برنامه‌ها را سنجیده و آن را در جهت کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کشور ارتقا دهیم.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد با بیان اینکه تاکنون از برنامه‌هایی با رویکرد اجتماعی کمتر استفاده کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نظرات افرادی را که در صف اول این حوزه تلاش می‌کنند؛ دریافت کرده و در تدوین سند چشم‌انداز به کار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز