خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان گلستان مطرح کرد:

مبارزه با مواد مخدر، زمین‌خواری و قلیان‌خانه‌ها اولویت‌های اصلی‌

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۷۸۴

دادستان مرکز استان گلستان مبارزه با سه پدیده مواد مخدر، زمین خواری و قلیان خانه ها را مهم ترین اولویت کاری دادستانی مرکز استان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در گردهمایی روحانیون در محل سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان این که مواد مخدر، زمین‌خواری و قلیان‌خانه‌ها سبب به خطر افتادن امنیت روحی و مادی جامعه شده است مبارزه با این سه پدیده را مهم ترین اولویت کاری دادستانی مرکز استان عنوان کرد .

حقی گفت: قلیان‌خانه‌ها مقدمه‌ای برای وارد شدن به مسیر تباهی و گرایش به موادمخدر است و در صورت نادیده گرفتن این مراکز، بسیاری از جوانان از همین مسیر آلوده می‌شوند و شاهد تبعات سنگین‌تری برای جامعه، خواهیم بود.

حقی یکی از وظایف مهم روحانیون و طلبه‌ها را بازگویی رذائل اخلاقی و معضلات اجتماعی خواند و گفت: با توجه به تاثیر کلام و نفوذ سخنی که روحانیون در بین اقشار مختلف مردم دارند می‌توانند در زمینه هوشیار ساختن مردم و به ویژه جوانان در عدم گرایش به مواد مخدر گام بردارند.

وی افزود: دستگاه قضایی استان آماده است دوره ها و کلاس های آموزشی ویژه آشنایی روحانیون با مواد مخدر صنعتی برگزار کند.

این مقام قضایی توضیح داد: مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه با ایجاد توهمات وحشتناک در افراد، قوه تشخیص فرد را زائل می کند و سبب بروز رفتارهای خطرناک در افراد می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز