خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پژوهش خبر داد:

انجام اصلاحات بر روی کتاب پایه نهم

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۷۹۷

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: محتوای کتب درسی پایه های اول، پنجم، هفتم تا دهم و دوره پیش دانشگاهی ارائه شده است همچنین کتب درسی پایه نهم اصلاحاتی برای چاپ دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان، اظهار کرد: یکی از نیازهای ما ایجاد شبکه تلویزیونی در کنار شبکه خبرگزاری برای آموزش و پرورش است که تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

وی ادامه داد: امسال ۱۴۰ میلیون نسخه تیراژ و هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب چاپ می شود که به همراه آن ها کتاب های کمک آموزشی و راهنمای معلم نیز برای دانش آموزان و معلمان آورده شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی عنوان کرد: ۸۰ میلیون کتاب از زیر چاپ در آمده است ما در حال بررسی چاپ ۶۰ میلیون کتاب دیگر هستیم.

محمدیان اشاره کرد: محتوای کتب درسی پایه های اول، پنجم، هفتم تا دهم و دوره پیش دانشگاهی ارائه شده است همچنین کتب درسی پایه نهم اصلاحاتی برای چاپ دارد.

وی با بیان اینکه کار کتب درسی پایه دهم امسال نفس گیراست، اضافه کرد: برای این پایه امسال تیم های تالیف ۲ شیفت کار انجام می دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: کتاب های تولید شده را اعتبار بخشی و در سامانه سایت قرار داده ایم صاحب نظران، دانش آموزان و معلمان نسبت به محتوای این کتب اعلام نظر کرده و پس از دریافت نظرات، کتاب ها فرمت نهایی را طی می کنند.

محمدیان در پایان افزود: چاپ برخی از کتاب ها مانند کتاب عربی، زبان انگلیسی ۱۰۰ درصد تمام و چاپ برخی کتب ۸۰ درصد و برخی هنوز در خمیرمایه هستند که تا زمان توزیع آماده سازی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز