خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

کاستی‌ها نباید وحدت دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر را از بین ببرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۱۱۳

استاندار با بیان اینکه مدتی است هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی استان، شهرداری، قوه قضاییه، بهزیستی و ناجا شاهد هستیم، گفت: این وحدت باید به هر نحوی حفظ شود و نباید کاستی‌ها موجب از بین رفتن این وحدت شود.

به گزارش ایلنا، سیدحسین هاشمی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت:در مبارزه با مواد مخدر استان تهران از نظر امکانات نیروی انتظامی، قوه قضاییه و سایر دستگاه های مسئول مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مدتی است هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی استان،شهرداری،قوه قضاییه، بهزیستی و ناجا شاهد هستیم افزود: این وحدت باید به هر نحوی  حفظ شود و نباید کاستی ها موجب از بین رفتن این وحدت شود.

هاشمی کمک خیرین در تامین نیازهای مبارزه با مواد مخدر را اثر گذار دانست و تصریح کرد: استانداری وظیفه هماهنگ کنندگی به عهده دارد و کار اجرایی نمی کند و به دلیل برخی نواقص که در گذشته وجود داشته باید با هماهنگی ها همه دستگاه ها را در مبارزه با مواد مخدر به جای خود بازگردانیم.

استاندار تهران گفت:‌ اگر بتوانیم با همین اراده موجود خیابان ها را از وجود معتادان پاکسازی کنیم، آن روز مهمی خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمع آوری متکدیان نیز یک ضرورت برای شهر تهران است عنوان کرد:‌ امیدواریم با مدیریت شهرداری و بهزیستی تهران و همراهی قوه قضاییه شاهد پاکسازی متکدیان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز