خبرگزاری کار ایران

به مناسب ماه مبارک رمضان؛

"حکمت کارت" شارژ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۲۷۴

مدیر کل خدمات رفاهی معاونت نیروی انسانی گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان، مبلغ یک میلیون ریال به "حکمت کارت" کارکنان ناجا واریز می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم سرگل زائی از تمهیدات معاونت نیروی انسانی هم زمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی اظهار کرد : هر ساله همزمان با ایام مبارک ضیافت الهی، معاونت نیروی انسانی بر مبنای تدابیر فرمانده ناجا و در راستای رسیدگی و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان برنامه ای در خصوص اعطای سبد کالا به کارکنان ناجا در نظر دارد.

مدیر کل خدمات رفاهی معاونت نیروی انسانی بیان کرد : مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده در ایام مبارک رمضان امسال نیز ؛ " حکمت کارت " کارکنان تا سقف یک میلیون ریال شارژ شود.

سرهنگ سرگل زائی اضافه کرد : کلیه کارکنان ناجا، بازنشستگان، خانواده معظم شهدا و جانباز ناجا و سربازان متاهل در لیست استفاده از این خدمات قرار دارند.

وی یاد آور شد: همین مبلغ به کارکنان قراردادی نیز در قالب کارت "هدیه حکمت" ارائه خواهد شد.

مدیر کل خدمات رفاهی معاونت نیروی انسانی خاطر نشان کرد : کارکنان می توانند با مراجعه به شعب فروشگاه های زنجیره ای "اتکا" بر اساس نیاز و بر مبنای تخفیف لحاظ شده، تا سقف یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال خرید کنند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا اواسط هفته آینده این مبلغ در " حکمت کارت " کارکنان واریز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز