خبرگزاری کار ایران

دست زمین‌خوار 11 میلیاردی رو شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۳۱۶

یک مسئول انتظامی از کشف زمین خواری 11 میلیارد ریالی با تلاش کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی شاهرود خبرداد و گفت: 11 هزار و 688 متر مربع در حوالی این شهرستان از سال 1387 به طور غیرقانونی تصرف و حصارکشی شده بود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "روح الامین قاسمی" اظهارداشت: به دنبال دریافت شکایت اداره مسکن و شهرسازی شهرستان شاهرود در خصوص تصرف غیرقانونی 11 هزار و 688 متر از اراضی ملی، پیگیری ویژه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شاهرود قرارگرفت.

سردار قاسمی ادامه داد: در مراحل بعدی تحقیقات، موضوع زمین خواری تائید و اقدامات و هماهنگی های لازم با مرجع قضائی در این خصوص انجام شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: این اراضی که در حوالی شاهرود در منطقه ای معروف به صحرای جلالی قرار دارد از سال 1387 به شکل غیرقانونی تصرف و حصارکشی شده بود.

وی، ارزش ریالی این اراضی را بالغ بر 11 میلیارد اعلام کرد و افزود: با حضور ماموران انتظامی و نمایندگان دستگاه قضا و اداره مسکن و شهرسازی شهرستان عملیات رفع تصرف اجرا و مراتب صورتجلسه شد.

فرمانده انتظامی استان با اعلام تکمیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی از اقدام قاطع ناجا در این گونه موارد خبرداد و گفت: این رفتارهای غیرقانونی بدون کوچکترین اغماض با برخورد پلیس مواجه خواهندشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز