خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی ناجا:

خرده قاچاقچیان زیر ذره‌بین پلیس هستند

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۸۰۲

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: قاچاقچیان و باندهای سازمان یافته زیر ذره بین پلیس آگاهی هستند و این پلیس یا عزمی راسخ "تشدید مبارزه با قاچاق" را دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد رضا مقیمی " در حاشیه بازدید از گروهان مرزی "هیروئی" شهرستان پاوه - استان کرمانشاه- به گفت: بر مبنای منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و تدابیر فرمانده ناجا، اولویت هایی در برنامه کاری پلیس آگاهی تعریف شده است که"تشدید مبارزه با قاچاق" و "کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان" از این اولویت ها است.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با پدیده قاچاق، افزود: مبازره با قاچاق کالا و ارز نیازمند مشارکت همگانی است، کنترل و نظارت بر مرزها نیز در مقابله با این معضل بسیار کار گشا است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد : خوشبختانه از سنوات گذشته نیروی انتظامی با برنامه ریزی دقیق، تزریق تجهیزات و به کارگیری نیروهای مجرب در جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور از طریق مرزها موفق عمل کرده و تقویت این مهم همچنان در دستور کار نیروی انتظامی است.

سردار مقیمی با بیان اینکه مقابله با پدیده " قاچاق " نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است ، خاطر نشان کرد : قاچاق کالا و ارز به بدنه "اقتصاد ملی" ضربه وارد می کند و پیامد های منفی این معضل گریبان گیر همه خانوده ها می شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش مهم مرزبانی در مقابله با قاچاق، گفت: سهم مرزبانی در توسعه و تقویت امنیت پایدار کشور بیش از سایر رده های تخصصی نیروی انتظامی است هم چنان که پلیس آگاهی در تشدید مبارزه با پدیده قاچاق عزمی راسخ دارد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان کلان و باندهای سازمان یافته اولویت پلیس آگاهی است هرچند خرده قاچاقچیان نیز زیر ذره بین پلیس هستند.

وی یاد آور شد: ارتقاء تجهیزات و مهارت های علمی و عملی کارکنان پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق نیز از اولویت های این پلیس است.

گفتنی است؛ سرهنگ "محمد رضا امیری" رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه و جانشین انتظامی گروهان مرزی هیروئی شهرستان پاوه در این بازدید ، سردار "مقیمی "را همراهی کردند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز