خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

اقبال نخبگان به علوم پزشکی بیشتر شده است

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۷۴۷

وزیر بهداشت خطاب به نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی گفـت: هرموضوعی که شما را به کشور علاقه‌مندتر و دلبسته‌تر می‌کند؛ دنبال کنید.

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت دیروز در جمع نخبگان و استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی حاضر شد و با آنان به گفتگو پرداخت.

وزیر بهداشت گفت: طبق آماری که در اختیار من قرار گرفته است، امسال دانشجویان استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی نسبت به سال گذشته رشد داشته است که این موضوع نشانه اقبال بیشتر نخبگان به رشته های علوم پزشکی است و این جای خوشحالی دارد.

هاشمی گفت: علوم پزشکی دانشی برای نوع دوستی است و شمایی که لباس این حرفه را برتن می کنید مسوولیت سنگینی بر عهده خواهید داشت و باید بدون توجه به دین و آیین و ملیت، برای خدمت به مردم بکوشید و این عین دین و دینداری است.

وی در عین حال به تعصب بر آب و خاک وطن تاکید کرد و افزود: ما در یک کشور زیبا و بی نظیر زندگی می کنیم و جا دارد هر موضوعی که شما را به کشور علاقه مندتر و دلبسته تر می کند دنبال کنید.

هاشمی در پایان در پاسخ یکی از دانشجویان درباره بکارگیری دانشجویان رشته های مختلف در مشاغل مربوط به رشته های دیگر گفت: بر خلاف آنچه برخی تصور می کنند این مورد به هیچ وجه بحث استخدام نبوده است و این افراد به صورت شرکتی برای ثبت پرونده های الکترونیک سلامت بکار گرفته شده اند.

وی گفت در این بخش از رشته هایی مانند پرستاری، مامایی و بهداشت امکان استفاده وجود دارد ترکیب نوع رشته نیروها به عهده شرکت های طرف قرارداد بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز