خبرگزاری کار ایران

برخورد قاطعانه ناجا با هنجارشکنان بر طبق قانون

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۴۷۶

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از برخورد قاطعانه ناجا با هنجارشکنان بر طبق قانون خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با اشاره به اینکه ناجا برای حفظ امنیت و آسایش مردم با اقتدار با هنجار شکنان برخورد می کند افزود: نیروی انتظامی بر اساس فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری اولویت های خود را مشخص می کند.

وی افزود: در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری، ایشان رضایت خود را از فعالیت ها و برنامه های این نیرو اعلام فرمودند و این بزرگ ترین سرمایه برای ناجا است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری ها و کسانی که خلاف قانون حرکت می کنند در چارچوب قانون قاطعانه عمل می کند.

وی ادامه داد: برای حفظ امنیت ، آرامش و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم.

حجت الاسلام "محمد علی نکو نام" نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار اظهار داشت: حضور نیروی انتظامی در صحنه های مختلف موجب دل گرمی مردم و آسایش و آرامش جامعه است.

وی افزود : آرامش حاکم در سطح جامعه نشان دهنده حضور و همراهی نیروی انتظامی با اقشار مختلف جامعه می باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نیروی انتظامی جهت برقراری نظم ، امنیت ، آسایش و آرامش مردم خوش درخشیده و خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز