خبرگزاری کار ایران

محیط‌بان پارک ملی بمو به شهادت رسید

محیط بان پارک ملی بمو که مورد اصابت گلوله شکارچیان قرار گرفته بود، به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا، منوچهر شجاعی، محیط بان پارک ملی بمو که عصر جمعه در درگیری با شکارچیان مورد اصابت گلوله آنها قرار گرفت و از روی صخره نیز به پایین پرتاب شد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان رجایی به شهادت رسید.

سرهنگ حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پیامی شهادت منوچهر شجاعی محیط‌بان پارک ملی بمو را تسلیت گفت .

در پیام تسلیت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چنین آمده است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت اصلیترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند گردید.

خبر شهادت سومین محیط‌بان سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های حفاظت از انفال الهی، شهید منوچهر شجاعیان در این شب عزیز موجب تاثر و تالم خاطر گردید مصیبت وارده را از طرف فرماندهی یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست به ملت شهید پرور ایران، محیط بانان خدوم و جان برکف سازمان حفاظت محیط زیست و خانواده معزز شهید و سرکار خانم دکتر ابتکار تسلیت عرض نموده، برای آن شهید والا مقام غفران، رحمت الهی و علو درجات، برای محیط بانان استان فارس بویژه خانواده محترم شهید منوچهر شجاعیان صبر جمیل و اجر جزیل از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.»

کد خبر : ۳۸۴۰۸۹