خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن ارتوپدی:

درمان ارتوپدی بازماندگان حادثه تصادف اتوبوس سربازان رایگان است

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۳۴۷

رئیس انجمن ارتوپدی ایران گفت: تمام افراد باقیمانده از حادثه تصادف اخیر سربازان از نظر درمانی و ارتوپدی در اولویت قرار دارند و به رایگان درمان می‌شوند.

به گزارش ایلنا از سازمان نظام پزشکی، غلامعلی عکاشه این مطلب را در مراسم افطاری سازمان نظام پزشکی در شیرخوارگاه آمنه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هر کدام از این سربازان می توانست نگهبان مرزهای اسلامی، انسانیت و اخلاق انسانی ایرانی ها باشد.

وی تاکید کرد:‌وظیفه همکارانم در انجمن ارتوپدی و همکاران پزشک است که این تعهد را در راستای خدمت به آنان همچنان که تاکنون بوده ایم، ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: انتظار می رود تمام پزشکان ارتوپدی پا به پای مردم قدم بردارند و به درمان سربازان، بدون هیچ گونه انتظاری بپردازند.

2 دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش 05کرمان روز چهارشنبه دوم تیر ماه جاری در کیلومتر 15 جاده نی ریز- کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 19 تن جان باختند و شماری نیز مجروح شدند.

ناهید خداکرمی، رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: ما حامی جمعیت دختران معلول، زنان بی سرپرست و حتی بدسرپرست در کشور هستیم و این افراد می توانند از تمام امکانات جمعیت 30 هزار نفری مامایی در سراسر کشور و در تمام مطب ها حتی در دورترین نقاط کشور استفاده کنند.

خداکرمی اظهار کرد: همکاران من (ماماها)در سراسر کشور به صورت خودجوش تاکنون تمام مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی را در مطب هایشان به صورت رایگان ویزیت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در تمام غربالگری بیماری ها و مشاوره های مورد نیاز به خصوص در مدیریت رفتارهای پر خطر زنان آسیب پذیر اجتماعی مشارکت خواهیم کرد و در کنار این موضوع،مدیریت کنترل جمعیت بی خانمان ها و مدیریت کنترل تولد نوزادان در خیابان ها نیز امر بسیار مهمی است که همه ما در برنامه ریزی ها و مدیریت ها باید لحاظ کنیم.

رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: زیبا نیست هر ماه شاهد تحویل 55 کودک به بهزیسی تهران باشیم، آسیب های خانوادگی، اجتماعی و آن چه که دل ما را به درد می آورد، معلول فاکتورهای متعددی است که نمی توان در مورد آن یک طرفه قضاوت کرد.

خداکرمی ادامه داد: اگر ارتباط میان نخبگان پزشکی کشور، نخبگان اجتماعی و دگر اندیشان با سیاست گذاران برقرار شود، مسلم است سال آینده و سال های آینده شاهد تولد نوزادان در کارتون نخواهیم بود.

مراسم ضیافت افطاری سازمان نظام پزشکی در شیرخوارگاه آمنه با همکاری بهزیستی استان تهران و با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز