خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت مرزهای کشور محصول تلاش همگانی است

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۹۸۸

فرمانده مرزبانی ناجا در جمع مرزداران، مرزنشینان و خانواده شهداء سیستان وبلوچستان، گفت: امنیت مرزهای کشور محصول تلاش همگانی است.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از مرزهای مشترک  با پاکستان اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که به ما فرصت خدمت در  نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه را عطا کرد. 

وی  "ولایت مداری" را  از ویژگی شاخص مرزبانان بر شمرد و افزود: باید روحیه و کار انقلابی را در خود افزایش دهیم، دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فرو گذاری نمی کنند اما "روحیه انقلابی" مردم حول محور ولایت فقیه است که موجب شکست همه توطئه‌ها می شود.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: اگر امروز  با کمال آرامش و آسایش در نزدیک ترین نقطه به مرز پاکستان دور هم جمع شده ایم و در امنیت مطلوب به سر می بریم به برکت خون شهدا و تلاش های مرزبانانی است که در واقع ادامه دهنده راه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستند.

سردار رضایی  گفت: این نشست که با حضور مرزنشینان ، برادران سپاه ، خانواده شهدا و مرزیاران در یکی از نقاط مرزی برگزار شده است دارای پیام بزرگی است و آن این است که مرزهای سیستان و بلوچستان به برکت حضور مرزبانان و همه دستگاه های اطلاعاتی ،امنیتی و مشارکت گسترده مرزنشینان و عشایر عزیزمان از امنیت خوبی برخوردار است و مرزهای این منطقه نمونه خوبی از مرزهای وحدت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز