خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

گزارش هزینه‌های شهر آفتاب ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۰۵۶

عضو شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش هزینه‌های شهر آفتاب به شورا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در تذکر پیش از دستور امروز خود با یادآوری اینکه سال گذشته مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه شهر آفتاب تصویب شد؛ به شرطی که ریز هزینه‌ها به شورا ابلاغ شود، گفت: در حال حاضر ۴ ماه از سال جدید گذشته است و هنوز این کار انجام نشده، این در حالی است که ما ریز هزینه‌ها را برای تفریغ بودجه نیاز داریم.

وی با بیان اینکه نباید در گزارش هزینه‌ها تاخیر وجود داشته باشد، ادامه داد: دوستان شهرداری گفتند این گزارش آماده است و سریع آن را ارائه خواهیم کرد که هنوز این کار انجام نشده و من در این خصوص تذکر کتبی داده‌ام.

حکیمی‌پور همچنین در خصوص موضوع بدهی شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار کرد: در این خصوص به هیات رئیسه شورا تذکر دادم و تاکید کردم که هیات رئیسه باید جلسه‌ای را به این موضوع اختصاص دهد.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: ما جلسه‌ای در کمیسیون بودجه شورای شهر داشتیم که مسائل مطروحه در آن با آنچه از شهردار تهران شنیده‌ایم مغایرت دارد. ما باید در این خصوص آگاهی داشته و درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر با اشاره به حساسیت جامعه نسبت به میزان دریافتی مسئولان خاطرنشان کرد: باید در خصوص دریافتی‌های اعضای شورای شهر و مدیران شهری شفاف‌سازی کنیم زیرا ذهن مردم جریحه‌دار شده و باید سعی کنیم با شفاف‌سازی این ذهنیت را بازسازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز