خبرگزاری کار ایران

فرمانده دریابانی استان بوشهر خبر داد:

۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۲۴۳

فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف ۱۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان خبر داد و گفت: این مقدار کالای قاچاق طی یک عملیات کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «قلندر لشکری» گفت: رصد دقیق تردد شناورهای ورودی و خروجی به کشور از برنامه‌های مرزبانی در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی با بیان اینکه ماموران پایگاه دریابانی کنگان در این راستا به یک فروند شناور مشکوک شده و دستور ایست دادند، افزود: ماموران در بازرسی از این شناور ۶ میلیون نخ سیگار، ۲۴میلیون ۷۷۳ هزار و ۴۰۸ عدد قرص نیروزا کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان اضافه کرد: ۴۵ هزار و ۴۶۶ میلی لیتر شربت نیروزا، ۲۷۵هزار و ۶۰۰ میلی لیتر آمپول نیروزا، ۳میلیون و ۸۶۸ هزار و ۵۶۴ گرم پودر نیروزا از دیگر کشفیات به دست آمده طی این عملیات بود.

سردار لشکری در پایان با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این رابطه مطرح کرد: کار‌شناسان مربوطه ارزش ریالی این محموله را ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان با تأکید بر تداوم اقدامات عملیاتی دریابانان این استان در راستای فرامین مقام معظم رهبری گفت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی کشور به طور جدی با هرگونه قاچاق برخورد می‌کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز