خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور خبر داد:

نظارت و کنترل قیمت‌ها در سفرهای تابستانی/ تلاش برای برقراری امنیت در سواحل شمالی

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۴۵۱

رئیس سازمان مدیریت بحران ضمن تاکید بر نظارت و کنترل قیمت اجناس و مواد خوراکی مردم در طول مسیر سفر بویژه استان‌های شمالی گفت: به منظور رفاه حال مسافران، نظارت و کنترل ویژه‌ای بر مواد غذایی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل نجار در حاشیه جلسه تمهیدات سفرهای تابستانی در جمع خبرنگاران که امروز در وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه خوشبختانه سال گذشته با تمهیداتی که وزارت کشور در استان‌های ساحلی اتخاذ کرد، شاهد کاهش تلفات انسانی در سواحل کشور بودیم، اظهار کرد: امیدوار هستیم با همکاری شهروندان شاهد کاهش این تلفات در ماه‌های پیش رو باشیم.

رییس سازمان مدیریت بحران ادامه داد: با اتمام ماه مبارک رمضان و همزمانی تعطیلات تابستانی با تعطیلات عید سعید فطر، بسیاری از شهروندان علاقه‌مند هستند، سفرهایی به نقاط مختلف کشور داشته باشند، بنابراین لازم و ضروری است، تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور امکانات خود را برای تسهیل این سفر‌ها هماهنگ و بسیج کنند.

نجار با اشاره به آمادگی استان‌های شمالی برای میزبانی از مسافرین تابستانی، خاطرنشان کرد: تلاش شده، امنیت سواحل همانند سال گذشته به طور کامل در نظر گرفته شود.

معاون وزیر کشور گفت: جذابیت طبیعت استان‌های شمالی باعث حضور تعداد زیادی از مسافران در این مناطق می‌شود و تعداد زیادی از شهروندان به این منطقه از کشور سفر می‌کنند و این موضوع باعث حجم ترافیکی جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی می‌شود. بر همین اساس دستگاه‌های اجرایی تمهیدات ویژه‌ای را در این معابر اتخاذ می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران ضمن تاکید بر نظارت و کنترل قیمت مواد خوراکی در طول مسیر سفر شهروندان بویژه استان‌های شمالی، افزود: به منظور حفظ رفاه حال مسافران، نظارت و کنترل ویژه‌ای بر مواد غذایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز