خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

آمار فزاینده طلاق نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۴۷۴

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمار فزاینده طلاق در سال‌های گذشته را نگران‌کننده دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه نشست تخصصی سیاستگذاری در حوزه کاهش و کنترل طلاق  در جمع خبرنگاران به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بررسی آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: طلاق از مواردی است که به طور جدی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آمار فزاینده طلاق در سال‌های گذشته نگران‌کننده است، اظهار کرد: دبیرخانه شورای عالی رفاه در جهت تدوین سیاست‌های تخصصی در حوزه کاهش طلاق دو جلسه تشکیل داده که امیداوریم بتوانیم با همکاری دستگاه‌های زیربط راهکار مناسبی را در این حوزه ارائه دهیم.

قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: علل طلاق در استان‌ها متفاوت است؛ در برخی اعتیاد، در برخی خشونت مرد نسبت به زن و ... مهمترین عامل طلاق است، لذا امیدواریم در هر استان شورایی تشکیل شود که به بررسی این موضوعات بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قرار نیست؛ شورای بیشتری در سطح کلان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای حل مساله طلاق دستگاه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و این اقدامات پراکنده است، لذا ضروری است این اقدامات را متمرکز کرده و به صورت منطقه‌ای عمل کنیم.

فیروزآبادی اظهار کرد: قصد داریم سازمان بهزیستی را که ظرفیت بیشتری برای فعالیت در این حزوه دارد؛ فعال‌تر کنیم زیرا مراکز مشاوره تاثیر زیادی در کاهش طلاق دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز