خبرگزاری کار ایران

سالاری:

حال تهران خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۵۵۴

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعیین یک روز به نام تهران و برنامه‌ریزی دقیق برای این روز بسیار مهم است، چرا که حال تهران خوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر در جریان بررسی دو فوریت طرح پیشنهاد به شورای فرهنگ عمومی کشور جهت تعیین روز تهران در تقویم عمومی کشور در مخالفت با دو فوریت این طرح اظهار داشت: این طرح دارای موارد بسیار مهمی است و نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد مانند تعیین برنامه‌های اجرایی در شهرهای خواهر خوانده تهران در روز تهران که مجموع این برنامه‌ها و مسائل می‌ بایست در کمیسیون‌ها مورد بررسی و کارکار‌شناسی قرار گیرد و ماده واحده آن نیز بصورت کار‌شناسی تعیین شود نه اینکه تنها یک روز بعنوان روز تهران تعیین کنیم.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر در حوزه‌های زیست محیطی، شهرسازی و معماری حرف داریم چراکه حال تهران واقعا خوب نیست. شاید بتوان برای مجموعه اتفاقاتی که در تهران در حال وقوع است مانند شکل گیری سکونتگاه‌های غیر رسمی، آسیب‌های اجتماعی، بارگذاری‌های نامتجانس، تخلفات ساختمانی، زیر سوال بردن طرح‌های جامع و تفصیلی، برنامه‌هایی را مشخص کرد که به تمام این موارد پرداخته شود.

سالاری در پایان با تایید طرح مطرح شده گفت: اینکه شورای شهر تهران روزی را برای پایتخت تعیین کند و با کمک شهرداری برنامه‌هایی را برای آن روز تعیین کند خوب است اما نحوه نکوداشت آن روز و اینکه به چه موضوعاتی پرداخت شود قطعا نیاز به کار کار‌شناسی دارد لذا من با دو فوریت طرح مخالف اما با اصل طرح موافق هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز