خبرگزاری کار ایران

سالاری پیشنهاد داد:

تشکیل کمیته‌‌ای برای رفع اختلافات شهرداری و راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۶۲۰

عضو شورای شهر تهران گفت: اختلافات شهرداری تهران و راه آهن کشور می‌بایست با تشکیل کمیته‌ای مورد بررسی قرار گیرد و رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری؛ رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران که با حضور مدیرعامل راه آهن کشور به منظور بررسی مشکلات مربوط به عبور راه آهن از مناطق ۱۷ و ۱۸ برگزار شد با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص اختلافات شهرداری تهران و راه آهن گفت: این مساله دغدغه شهروندان و اعضای شورا است بنابراین در مورد اختلافات این چنینی که بین سازمان‌ها، دولت و شهرداری تهران وجود دارد؛ می‌بایست شورای شهر بعنوان پارلمان محلی مداخله کند تا تدبیری برای رفع آن اندیشیده شود.

وی ادامه داد: اساسا تاکنون این مساله در ذهن شکل گرفته بود که وجود خط آهن و ایستگاه‌های آن در سطح شهر مختص به ایران است و در دیگر کشور‌ها وجود ندارد، اما امروز با گزارشی که ارائه شد؛ مشخص شد که در دیگر کشور‌ها و کشورهای پیشرفته نیز ایستگاه‌های قطار در شهر وجود دارد.

سالاری با اشاره به صحبت‌های معاون شهرسازی شهردار تهران ادامه داد: با توجه به سخنان آقای پشمچی‌زاده مشخص است که شهرداری مشکلی برای همکاری با راه آهن ندارد. اما اختلاف بر سر قیمت است که طبق بررسی‌های شهرداری و کار‌شناسان آن قیمتی تعیین شده که راه آهن با آن مخالفت کرده است.

این عضو شورا در پایان تاکید کرد: می‌بایست مسئولیت به عهده کمیسیون عمران قرار گیرد تا با تشکیل کمیته‌ای و معرفی کار‌شناسان و بررسی دقیق‌تر قیمت‌ها را بهم نزدیک کنند و توافقات لازم انجام گیرد تا مشکلات زود‌تر رفع گردد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز