خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:

یک توده ریزگرد در راه است

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۸۵۵

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: ریزگردها در شبانه روز آینده در استان های غربی و جنوب غربی کشور افزایش خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، خسرو صادق نیت رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: به دلیل شرایط جوی حاکم بر منطقه، یک توده هوا همراه با ریزگردها به زودی از غرب وارد کشور خواهد شد و استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر را در بر خواهد گرفت.

صادق نیت هشدار داد که احتمال افزایش میزان ریزگردها در هوای این استان ها طی شبانه روز آینده وجود خواهد داشت و هموطنان در این استان ها باید موارد ایمنی را رعایت کنند.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در خصوص احتمال رسیدن این توده هوا به استان های مرکزی کشور و پایتخت نیز خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که ریزگردها به صورت خفیف تر به استان های مرکزی کشور هم سرایت کنند اما برای اظهار نظر قطعی در این مورد باید نقشه های هواشناسی و حرکت توده های جوی توسط کارشناسان هواشناسی مورد بررسی قرار گیرند.

وی با اشاره به اخبار رسانه های مجازی مبنی بر آماده باش بیمارستان های پایتخت گفت: اورژانس کشور و بیمارستان ها با توجه به سابقه بروز این شرایط جوی در این ماه ها آمادگی لازم برای مواجهه را دارند و این مساله ای نیست که به صورت یک آماده باش مجزا اعلام شود و هموطنان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

صادق نیت همچنین یادآور شد: البته توجه مردم به هشدارهای قبل از بروز این شرایط جوی بسیار ارزشمند و موثر بوده و تا کنون باعث شده با مشکل زیادی در این زمینه مواجه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز