خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس سایبری کشور:

دستگیری سازنده کلیپ‌های دروغین علیه پلیس

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۴۰۱

رئیس پلیس سایبری کشور از شناسایی سازنده کلیپ‌های دروغین علیه پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کمال هادیانفر با بیان اینکه مدتی است برخی کاربران با سوء‌استفاده از عنوان و نشان پلیس در فضای مجازی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام‌رسان تحت موبایل اقدام به انتشار مطالب و کیلیپ‌های تصویری دروغین از برخورد پلیس با مردم می‌کنند، گفت: رعایت حقوق‌ شهروندی یکی از مهمترین وظایف ناجاست و همیشه سرلوحه کار کلیه نیروهای پلیس در کشور بوده است.

وی با اشاره به انتشار چندین ویدئوی دروغین از رفتار پلیس با مردم در شبکه‌های اجتماعی گفت: تازگی ویدئویی تحت عنوان و ادعای «تجاوز به دختر بازداشت‌شده توسط ماموران پلیس با واژگونی خودروی گشت‌ارشاد زیر پل سید خندان» منتشر شده که تمامی این کلیپ‌ها دروغین و ساختگی است.

رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد: بررسی‌ها نشان داد، فیلم منتشر شده واژگونی خودروی گشت‌ارشاد مربوط به سال ۱۳۸۸ و محل وقوع آن «پل‌حافظ» است که فتنه‌گران پس از مشاهده ماموران بی‌دفاع نیروی انتظامی و با سوء‌استفاده حضور جمعیت در محل، خودرو را واژگون می‌کنند.

وی از شناسایی عامل اصلی انتشار این تصاویر خبر داد و گفت: این افراد دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند چهره پلیس را مخدوش کنند.

هادیانفر در پایان از هموطنان خواست به این‌گونه کلیپ‌ها که در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکرده و با مراجعه به سایت پلیس فتا این موضوعات را از طریق قسمت «ارتباط با ما» به پلیس اطلاع دهند تا ناامن کنندگان امنیت جو روانی جامعه شناسایی شده و با آنها برابر قانون برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز