خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس سازمان امداد و نجات به مناسبت شهادت آتش‌نشان فداکار

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۷۱۱

رییس سازمان امداد و نجات در پیامی شهادت آتش‌نشان فداکار که روز گذشته در طی عملیات مهار آتش در یک ساختمان 4 طبقه جان خود را از دست داد را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا،  ناصر چرخساز رییس سازمان امداد و نجات در پیامی شهادت آتش نشان فداکار "علی قانع"  که روز گذشته در طی عملیات مهار آتش در یک ساختمان 4 طبقه جان خود را از دست داد را  به خانواده وی و سازمان آتش نشانی کشور تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

آنان که در راه خدا قدم برداشته و از جان و مال خوبش در راستای خدمت به خلق پروردگار دریغ ندارند، مقامی همچون شهدا داشته و بهشت را توشه دنیای باقی خود خواهند کرد.

شهادت آتش‌نشان دریادل "علی قانع" که با ایثار و شجاعت، بی‌محابا دل به شعله‌های آتش زد به همگان نشان داد فرهنگ ایثار، جوانمردی، جهاد و شهادت همچنان در وجود جوانان این مرز و بوم زنده و پویا است و هستند افرادی که با روحیه‌ای نظیر دوران پر افتخار دفاع مقدس، پای در عرصه خدمت‌گذاری گذاشته و تا آخرین نفس برای آرامش، امنیت و آسایش همشهریان و هموطنانشان تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده شهید علی قانع و همکاران این آتش‌نشان قهرمان، از خداوند متعال برای او بالاترین درجات و برای همه داغدیدگان صبر و اجر خواهانم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز