خبرگزاری کار ایران

سرپرست قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۸۱۵

رحمانی فضلی در حکمی سید سلمان سامانی را به سمت سرپرستی قائم مقام وزیر درامور مجلس وهماهنگی استان‌ها منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به سید سلمان سامانی بدین شرح می‌باشد:

با توجه به تعهد، سوابق ارزشمند و توان اجرایی موثر به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به سرپرستی قائم مقامی وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها منصوب می‌نمایم.

ارتقاء سطح مراودات و تعاملات مربوط به امور مجلس، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، بررسی طرح‌ها، لوایح و همچنین ضرورت هماهنگی کلیه بخش‌های وزارت متبوع در مسایل مربوط به نمایندگان مجلس با جنابعالی از جمله اموری است که انتظار دارد از طریق برنامه ریزی اصولی و مناسب نسبت به تحقق آن اهتمام فرمایید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی ازمنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه قادر متعال خواستارم.

سید سلمان سامانی رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، مشاور وزیر کشور و نماینده تام الاختیار وزیر در رسیدگی به تخلفات اداری می‌باشد.

سید سلمان سامانی در گذشته به عنوان رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور (انتخابات اخیر)، رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور، مشاور رئیس کل و مدیر کل حوزه ریاست دیوان محاسبات کشور، عضو شورای عالی و بازرس کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده است.

وی همچنین عضو هیئت رئیسه سخنگوی شورای عالی استان‌ها و نماینده این شورا در مجلس شورای اسلامی (مجلس هفتم) بوده است.

سید سلمان سامانی دانش آموخته کار‌شناسی ارشد حقوق عمومی از دانشگاه شهید بهشتی، دانشجوی دکترای تخصصی حقوق عمومی در دانشگاه تهران و فارغ التحصیل دکترای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز