خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

امنیت کشور ثمره خون شهدا و ایثارگران است

شهردار تهران اظهار کرد:اینکه در منطقه‌ای پر تلاطم ایران از چنین امنیتی برخوردار است یک اتفاق نیست بلکه این امنیت ثمره خون شهدا و ایثارگرانی است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در مراسم تشییع پیکر آتش نشان شهید علی قانع که صبح امروز یکشنبه از مقابل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد، گفت: مایه افتخار ماست که در مجموعه‌ای توفیق همکاری و تلاش را داریم که کنار ارائه خدمات به مردم در هر زمانی که لازم باشد برای حفظ جان شهروندان، جان خود را نیز تقدیم کرده و وظیفه و انسانیت را بر منافع فردی ترجیح می‌دهیم.

قالیباف با بیان اینکه آتش نشانان برای کمک به همنوع خود رشادت می‌کنند، ادامه داد: خداوند را شاکریم که در مجموعه ما شهید علی قانع‌ها و امید عباسی‌ها فعالیت داشتند و در مجموع بیش از ۲۳ شهید در حین انجام مأموریت برای حفظ جان و مال مردم تقدیم نظام و انقلاب شده‌اند. علاوه بر آن تعدادی از آتش نشانان نیز در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند که این هم افتخاری برای ماست.

شهردار تهران با اشاره به شرایط فعلی منطقه اظهار کرد: اینکه در منطقه‌ای پر تلاطم ایران از چنین امنیتی برخوردار است یک اتفاق نیست بلکه این امنیت ثمره خون شهدا و ایثارگرانی است که برای امنیت من و دیگران جان خود را به خطر انداخته و امروز ما در چنین امنیتی زندگی می‌کنیم.

قالیباف با بیان اینکه امیدوارم توفیق عمل به خواسته‌ها و موارد مورد تاکید شهدا درباره جمهوری اسلامی را داشته باشیم، افزود: همه ما مکلفیم که با احترام به خون شهدا تلاش کرده و با نگاهی مثبت رو به جلو حرکت کنیم و از هر نوع منفعت‌گرایی دوری کردیم.

شهردار تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوان راه شهدا و امام را تحت رهبری مقام معظم رهبری به جلو پیش برد.

 

کد خبر : ۳۹۱۲۰۵