خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا مطرح کرد:

استفاده از تجربیات سایر کشورها برای برقراری امنیت اشکالی ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۸۶

فرمانده ناجا با تاکید بر تشکیل کارگروههایی به منظور جمع‌آوری تجربیات کارکنان ناجا و نیروهای بازنشسته‌های ناجا گفت: استفاده از تجربه‌های دیگر کشور‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد و اشکالی ندارد که از تجربیات آن‌ها برای توسعه فعالیت‌ها و برقراری امنیت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اشتری اظهار کرد: استفاده از تجربه دیگر سازمان‌ها در بحث آموزش نیز باید مد نظر قرار گیرد و اگر نهادی حرکت خوبی انجام داد با رعایت الگوهای خود از آن استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده شبیه‌ساز‌ها و سمیناتورها در حوزه آموزش ناجا افزود: حدود ۱۰ هزار رده و پایگاه در کشور داریم و امکانش نیست به دلیل محدودیت تجهیزات در همه این‌ها اموزش را انجام دهیم و باید از شبیه‌ساز‌ها و سمیناتورها حتما در این زمینه استفاده کنیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: یکی از مبانی ما این است که تربیت کارکنان ما بر مبنای قرآن و سنت و نظام جمهوری اسلامی باشد که برگرفته از آموزش‌های دینی و منویات رهبری و امام خمینی ره است.

سردار اشتری با اشاره به برگزاری اولین همایش مجازی و دهمین همایش سراسری تربیت و اموزش ناجا گفت: برگزاری این همایش مجازی اقدام مبتکرانه‌ای است که می‌تواند برای رده‌ها و ادارات کل که امکان تجمعشان در یک روز در تهران نیست؛ مفید واقع شود.

وی افزود: همچنین در برخی مواقع که لازم است پیامی را به سرعت به استان‌های دیگر ابلاغ کنیم می‌توان از این روش استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز