خبرگزاری کار ایران

غلامرضا انصاری پیشنهاد داد:

اهدای نشان ملی ایثار به علی قانع

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۱۳۳

یک عضو شورای شهر پیشنهاد داد: دولت نشان ملی ایثار را به خانواده آتش نشان شهید علی قانع اهدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری در جلسه امروز شورای شهر تهران به کودتای انجام شده در ترکیه اشاره کرد و گفت: این کودتا ۲ پیام دارد اول آنکه دوران به کارگیری زور علیه قانون و گرفتن حق انتخاب از مردم در شرایط حاضر کاملا مردود است و همچنین نشان داد مردم با حضور در صحنه می‌توانند بزرگ‌ترین اقدامات علیه مردمسالاری را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه ضروری است در عصر ارتباطات رابطه خود با مردم و تحقق مردمسالاری دینی را گسترش دهیم، گفت: هر قدر که این رابطه بیشتر ایجاد شوند در دوام تفکرات سیاسی نقش بیشتری دارد.

وی در ادامه با اشاره به عملیات تروریستی در شهر نیس فرانسه گفت: ‌این موضوع نیز نشان داد که کشورهای ایجاد کننده تروریسم بر علیه انقلاب اسلامی و مردمسالاری دینی امروز شاهد بد‌ترین نوع تروریسم در بطن خود هستند.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم همه مردم جهان به صورت جدی تلاش کنند تا ریشه تروریسم در جهان خشکانده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت علی قانع، آتش نشان جان باخته گفت: فداکاری، خلوص، ایثار و شهادت در عمل وی مشهود است لذا پیشنهاد می‌کنم علاوه بر آنکه دولت و مجلس مصوبه‌ای در خصوص شهید قلمداد کردن آتش نشانان جان باخته داشته باشند رئیس جمهور و دولت نیز نشان ملی ایثار را به خانواده وی اهدا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز