خبرگزاری کار ایران

دنیامالی:

منطقه‌بندی در تهران قاعده‌مند نیست

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۲۲۶

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر گفت: منطقه‌بندی آموزش و پرورش و مخابرات با شهرداری فرق می‌کند و هیچ قاعده‌ای در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی با اشاره به سخنان تندگویان در خصوص سایت شورا آنلاین گفت: این موضوع قابل پیگیری بوده و به لحاظ قانونی هیات رئیسه باید با این موضوع برخورد کند.

وی ادامه داد: عنوان این سایت به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد سایت متعلق به شورا است. اعضای شورا ممکن است نقدهایی داشته باشند اما اینکه بی حرمتی در این سایت صورت گیرد باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر با اظهار تاسف از اینکه اعضای شورا نمی‌دانند انتقادات خود را چگونه مطرح کنند این موضوع را بزرگترین مشکل شورا خواند و افزود: بیشتر مسائلی که اعضای شورا در خصوص آن تذکر می‌دهند مسائلی است که مبتلابه مردم است.

دنیامالی با تاکید بر اینکه هیچ قاعده‌ای در منطقه بندی تهران ندیده‌ام گفت: تفکیک مناطق آموزش و پرورش یا مخابرات با شهرداری متفاوت است و شورا باید به چنین موضوعاتی بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: باید سطوح مسائل امنیتی، اجتماعی و استانداردهایی که در جهان وجود دارد را بررسی و در شورا بیان کنیم.

این عضو شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته تهران تنها 15 منطقه داشته و حالا به تعداد این مناطق اضافه شده لذا ضروری است تاریخچه مناطق تهران را درآورده و به مرکز پژوهش‌های شورای شهر ماموریت دهیم که این مسائل را بررسی کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز