خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

محله بهشتی در منطقه 20 مشکل آب و برق دارد/ چرا بعد از 35 سال قادر به حل این مشکلات نیستیم؟

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۵۲۰

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره اینکه محله بهشتی در منطقه 20 تهران مشکل آب و برق دارد، گفت: چرا بعد از 35 سال قادر به حل این مشکلات نیستیم؟

به گزارش خبرنگارایلنا، اقبال شاکری؛ عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور خود به بازدید و مشکلات محله بهشتی واقع در منطقه 20 تهران اشاره کرد و گفت: در پی بازدیدی که از این محله داشتیم؛ متوجه شدیم که مردم این محله خواسته‌های کوچکی دارند و خواهش می‌کنم که دستگاه‌های زیرساختی مانند آب و برق به این محله رسیدگی کنند.

وی افزود: باران که می‌بارد، آب به خانه‌های مردم در این محله نفوذ می‌کند و این سوال وجود دارد که چرا بعد از 35 سال نمی‌توانیم به این مسائل رسیدگی کنیم.

این عضو شورای شهر تهران به عدم امنیت مردم در این محله اشاره کرد و گفت: حتی در برخی از خانه‌های مردم در این محله لامپ وجود ندارد و حتی مردم مجبور هستند برای یک تزریقات ساده به دو محله پایین‌تر از خود مراجعه کنند.

شاکری ادامه داد: زمانی که مردم به اداره برق برای تامین روشنایی خود مراجعه می‌کنند با این پاسخ مواجه می‌شوند که شما خودتان لامپ را تهیه کنید ما وصل می‌کنیم. اگر این افراد قادر به تامین لامپ بودند به اداره برق مراجعه نمی‌کردند، اگر واقعاً در اداره برق محدودیت‌ها تا این حد جدی است؛ اعلام کند که لامپ نداریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز