خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد:

انجام اقدامات فوری برای پاکسازی چهره شهر از زشتی‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۵۷۹

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: بیش از 80 درصد فعالیت‌های درمان و کاهش تقاضا در اختیار سازمان‌های مردم‌نهاد است که این موضوع توانسته توجه منطقه را جلب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مویدی در حاشیه افتتاحیه کارگاه آموزشی طراحی و اجرای پروژه‌های اجتماعی برای سمن‌های آسیای میانه و آسیای غربی در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است؛ بخش اعظمی از فعالیت‌های حوزه پیشگیری و درمان در راستای مبارزه با مواد مخدر را به سمن‌ها واگذار کند.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم با شبکه‌سازی در سطح منطقه و فرامنطقه‌ای سایر کشورها را با خود همراه کنیم، خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد فعالیت‌های درمان و کاهش تقاضا در اختیار سازمان‌های مردم‌نهاد است که این موضوع توانسته توجه منطقه را جلب کند.

مویدی افزود: هدف از تشکیل این کارگاه انتقال تجربه و مدل شبکه‌سازی به کشورهای فرامنطقه‌ای است.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص مصوبات جلسه روز گذشته این ستاد گفت: این مصوبات در 2 بخش کوتاه مدت و دراز مدت در نظر گرفته شد به عنوان مثال حوزه پیشگیری مستلزم زمان طولانی‌مدت است که می‌تواند در پروژه چند ساله نتیجه‌بخش باشد، اما بخش کوتاه مدت در حوزه مقابله در مرز است که هماهنگی و جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح جامعه از آن جمله است.

وی ادامه داد:  قصد داریم برای آرامش شهروندان و پاکسازی چهره شهر از زشتی‌ها، کارهای فوری را انجام دهیم که ضروری است برای برنامه‌های طولانی‌مدت هم هدف‌گذاری شده و راهی جز این نداریم باید به اقدامات کوتاه مدت و دراز مدت توجه کنیم زیرا اقدامات کوتاه مدت زمینه‌ساز اقدامات دراز مدت است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز