خبرگزاری کار ایران

سالاری:

قالیباف در گزارش عملکرد شهرداری به هیچ یک از شبهات پاسخ نداد

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۶۴۰

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در گزارش خود همه مشکلات را منتسب به دولت کردند و به هیچ یک از شبهات پاسخ نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران به گزارش عملکرد شهرداری اشاره کرد و گفت: جنبه فنی این گزارش توسط معاون مالی اداری شهرداری تهران و جنبه سیاسی گزارش توسط شهردار تهران مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه صحبت‌های شهردار تهران به گونه‌ای بود که شهرداری تهران هیچ بدهی ندارد و تمامی بدهی‌ها مربوط به دولت است، افزود:  شهردار تهران در این صحبت‌ها همه مشکلات را منتسب به دولت کردند و به هیچ یک از شبهات پاسخ نداده‌اند.

سالاری در ادامه تاکید کرد که باید توضیح داده شود که دولت گذشته با حجم بالای فروش نفت چرا بدهی‌ها را پرداخت نکرده تا دولت آقای روحانی با این شرایط باید همه بدهی‌ها را پرداخت کند؟ چرا باید شهردار تهران در صحبت‌های خود به چنین جمع‌بندی برسد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب که سوالات و شبهات جدی از سوی رسانه‌ها، کارشناسان و اعضای شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد، گفت: برای اینکه به شهرداری تهران اجحافی نشود، لازم است جلسه دیگری در این زمینه داشته باشیم تا به همه سوالات در این رابطه پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز