خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور اعلام کرد:

جزییات محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات/ چالوس امروز یکطرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۸۵۳

پلیس راهور کشور محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته به شرح زیر است:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲روز چهار شنبه مورخ ۹۵/۵/۶ الی ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۵/۵/۱۰ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج-چالوس

در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۵/۶ الی۵ بامداد روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۵/۷ از مرزن آباد به سمت کرج  ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۵/۶ الی ۰۵:۰۰بامداد روز پنج شنبه مورخ۹۵/۵/۷ از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳روز شنبه مورخ۹۵/۵/۹ الی ۵ بامداد روز یکشنبه مورخ ۹۵/۵/۱۰ از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و از ساعت ۱۶روز شنبه مورخ۹۵/۵/۹ الی ۶ بامداد روز یک شنبه مورخ۹۵/۵/۱۰ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محدوده استان البرز، تردد هر گونه وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز جمعه مورخ ۹۵/۵/۸ تا ساعت ۱ روز شنبه مورخ ۹۵/۵/۹از میدان امیر کبیر به سمت شمال ممنوع خواهد بود.

محور هراز

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع است. تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز چهارشنبه مورخه ۹۵/۵/۶ الی ساعت ۱۲ روز یکشنبه مورخه۹۵/۵/۱۰ از تهران به آمل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ روز شنبه مورخ۹۵/۵/۹ الی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ۹۵/۵/۱۰ از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۹۵/۵/۹ الی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ۹۵/۵/۱۰ از آب اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه انجام می پذیرد.

محور فیروزکوه

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و شنبه مورخ های ۹۵/۵/۶ و ۹۵/۵/۹ از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قزوین- رشت

محور قدیم قزوین-رشت و بالعکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۵/۶ ممنوع است.

تردد انواع تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنج شنبه مورخ۹۵/۵/۷ و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۹ و ۹۵/۵/۱۰ ممنوع است.

محور آستارا به اردبیل

در محور آستارا به اردبیل و بالعکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه در تاریخ های ۸ و ۹ مرداد ممنوع است.

آزادراه قزوین- کرج

در آزادراه قزوین-کرج تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۵/۶ و از ساعت ۸ روز شنبه مورخ ۹۵/۵۹ الی ساعت ۸ روز یکشنبه مورخ۹۵/۵/۱۰ ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز