خبرگزاری کار ایران

3 کشته به دنبال برخورد شدید اتوبوس بین شهری و خودرو سواری

برخورد شدید اتوبوس بین شهری با خودرو سواری سه کشته و چندین زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 50 و 123 را ساعت 23:06 شب گذشته به آزادراه تهران-قم(مسیر شمال به جنوب)، 50 کیلومتر بعد از عوارضی رهسپار کرد.

ناصر کنعانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: با توجه به بروز این حادثه در محدوده آتش نشانی شهر حسن آباد، آتش نشانان این شهر لحظاتی پس از رسیدن آتش نشانان تهران، خود را به محل حادثه رساندند.

وی ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه اتوبوس بین شهری با چندین نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو سواری تیبا به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: قبل از رسیدن آتش نشانان همه سرنشینان خودرو اتوبوس که چندین نفر از آنان دچار مصدومیت شده بودند از خودرو خارج شدند اما سه نفر سرنشین خودرو سواری تیبا در اتاقک این خودرو محبوس بودند.

کنعانی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، قطع جریان برق خودروها و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص سرنشینان خودرو سواری(سه نفر خانم 14، 26 و 50 ساله) که کاملاً بی هوش بودند را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه مرگ هر سه نفر سرنشینان خودرو سواری تیبا از سوی عوامل اورژانس تأیید شد و آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه آزادراه، ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

کد خبر : ۳۹۵۲۹۹