خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام پرستاری:

خبرنگاران آشتی‌دهنده نظام پرستاری با مسئولان بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۳۳۶

رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه رسانه‌ها در طول زمان ندای مظلومیت پرستاران را به گوش مسئولان رسانده‌اند، گفت: خبرنگاران آشتی‌دهنده ما با مسئولان بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی آدابی در مراسم تقدیر از خبرنگاران که امروز در سازمان نظام پرستاری برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای خبرنگار به رسالت خود درست عمل کند، آن جامعه راه سعادت را می‌پیماید.

رئیس سازمان نظام پرستاری ادامه داد: خبرنگاری در تمام دنیا از مشاغل سخت و پراسترس است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو وزیر بهداشت در کشورهای پیشرفته دنیا خبرنگار هستند، گفت: این نشان‌دهنده وثوق خبرنگار به جامعه است که او را فردی دلسوز، صدیق و فداکار برای میهن بر می‌شمارند.

آدابی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در طول زمان ندای مظلومیت پرستاری را در کشور به گوش مسئولان رسانده‌اند، گفت: گاهی لایه‌های اطراف مسئولان مانع از رسیدن صدای ما به گوش آنها بود که در حیطه نظام بهداشت و درمان خبرنگاران همچون افرادی دلسوز بدون سوگیری این امکان را فراهم کرده‌اند تا صدای ما به گوش مسئولین برسد.

رئیس سازمان نظام پرستاری با تاکید بر اینکه خبرنگاران آشتی‌دهنده نظام پرستاری با مسئولان بوده و هستند، گفت : آنها توانستند تصویر خشنی که از ما در ذهن مسئولان بود را با خبرهایی که منتشر کردند و ارتباطی که بین ما و مسئولان وزارت بهداشت برقرار کردند را اصلاح کنند و این یک رسالت است برای خبرنگار که به جای مسائل کلیشه‌ای به دنبال حل هر چه بهینه‌تر مشکلات مردم باشد.

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به تعاملات این سازمان با مسئولان وزارت بهداشت در ماه‌های اخیر اظهار کرد: جلسه‌ای در تاریخ 26 ماه جاری با وزیر بهداشت و معاونین وی خواهیم داشت و در این جلسه مطالبات جامعه پرستاری را به سمع و نظر وزیر می‌رسانیم.

آدابی ادامه داد: وزارت بهداشت می‌تواند شرایط جذب پرستاران را با ایجاد جاذبه‌های شغلی برای آنان فراهم کند تا مردم نیز خدمات بهتری را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز