خبرگزاری کار ایران

سنندجی در گفت‌وگو با ایلنا تاکید کرد:

ضرورت یکسان‌سازی بلیط الکترونیکی در شهرستان‌های استان تهران

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۵۶۴

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بر ضرورت یکسان‌سازی بلیط الکترونیکی در شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مشکلات سایر شهرهای استان تهران در خصوص مشکلات سیستم حمل و نقل اتوبوسی استان تهران گفت: با توجه به اینکه روزانه تعداد زیادی اتوبوس از شهرهای اطراف به شهر تهران تردد می‌کنند؛ نیاز بود که جلساتی را با مدیران عامل اتوبوسرانی‌های اطراف تهران برای رسیدگی به مشکلاتی که آنها در شهر تهران دارند؛ داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح LEZ که بر اساس آن باید خودروهای پاک و فاقد هر گونه آلاینده به مرکز شهر تردد کند، ادامه داد: از طرف دیگر تمام اتوبوسرانی‌ها دارای اتوبوس‌های فرسوده هستند که گاهی ایستگاه‌هایشان در نقاط حساس و مرکزی شهر تهران مثل میدان شوش و گمرک وجود دارد.

سنندجی با بیان اینکه در این جلسه بررسی کردیم؛ باید چه کاری انجام دهیم  که اتوبوسرانی‌های شهرهای اطراف کارخدمت رسانی خود را انجام دهند و وارد محدوده تهران نشوند، اظهار کرد: به طور مثال می‌توانیم در مترو جوانمرد قصاب ایستگاهی را به سازمان اتوبوسرانی ورامین اختصاص دهیم که اتوبوس‌ها به آنجا آمده و مردم از آنجا با استفاده از مترو به سمت تهران حرکت کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در بلوار آیت الله سعیدی پایانه ای ایجاد شده و خط 10 ما به آنجا رفته است تا اتوبوس‌هایی که از سمت اسلامشهر به تهران می‌آیند؛ وارد ایستگاه مذکور شده و بعد کار حمل و نقل مسافران به تهران با مترو و اتوبوس تهران انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در حا ل حاضر در پردیس هم چنین مشکلی داریم و باید فکری به حال اتوبوس‌های این منطقه در تهران داشته باشیم و در نوبنیاد پایانه‌ای را به این موضوع اختصاص دهیم.

سنندجی با بیان اینکه محل کار بسیاری از ساکنان این مناطق در شهر تهران است بر ضرورت استفاده از سیستم دستگاه‌های بلیط الکترونیکی به صورت یکسان در استان تهران تاکید کرد و افزود: باید  شرایط به گونه‌ای باشد؛ که بتوانیم بلیط‌هایی که در شهر تهران وجود دارد برای سایر شهرستان‌های این استان نیز صادر کنیم تا افراد مراجعه کننده به تهران بتوانند در سیستم مترو و اتوبوسرانی شهر تهران از همان کارتی استفاده کنند که در شهرهای خود استفاده می‌کنند که در حال پیگیری موضوع هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به فرسوده بودن اتوبوس‌ها در تمامی شهرها، اظهار کرد: عمر این اتوبوس‌ها بیش از  10 سال است، گفت: موضوع افزایش نرخ بیمه‌ها از موضوعات مهم ما بود که قرار شد از طریق بیمه شهری که متعلق به شهرداری است؛ پیگیری شود که ببینیم درصد تخفیف‌ها چقدر است تا بتوانیم اتوبوس‌ها را بیمه کنیم. همچنین قرار شد؛ هر ماه در یکی از شهرها این جلسات به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا جهت بهبود خدمت‌رسانی سیستم‌های اتوبوسی در استان برنامه‌ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز