خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام در کاروان‌های عتبات ایام عرفه و عاشورا از فردا

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۰۷۲

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پذیرفته شدگان قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام های عتبات از ساعت 9 صبح فردا (یکشنبه) می توانند بر اساس زمان مشخص شده برای هر یک از اولویت ها، ثبت نام خود را قطعی کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ در اطلاعیه این سازمان آمده است: متقاضیانی که در این دوره از پیش ثبت نام عتبات عالیات شرکت کرده اند، می توانند به سایت پیش ثبت نام به نشانی atabat.haj.ir مراجعه و با وارد نمودن کد رهگیری و کد ملی خود از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

این اطلاعیه می افزاید: پذیرفته شدگان در قرعه کشی بر اساس زمان مشخص شده برای هریک از اولویت ها می توانند جهت قطعی کردن ثبت نام و تعیین تاریخ اعزام کاروان خود اقدام کنند.

ثبت نام در کاروان ها از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 24 مرداد ماه همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)آغاز و پذیرفته شدگان بر اساس اولویت های خود می توانند به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) مراجعه و یا با حضور در دفاتر مجاز زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.

هر یک از اولویت های بر اساس زمان های مشخص شده می توانند برای قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام کنند.

- اولویت های ( 1 و 2 ) از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 24/5/95

- اولویت های (3 و 4) از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 24/5/95

- اولویت های (5 و 6) از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 24/5/95

- اولویت (7) از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه مورخ 24/5/95

- اولویت های (8 و 9) از ساعت 14 ظهر روز یکشنبه مورخ 24/5/95

- اولویت های (10و11) از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 25/5/95

- اولویت (12) از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز