خبرگزاری کار ایران

ابلاغ مجوز تعیین و ارتقای درجه 350 دهیاری استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۵۸۶

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ مجوز تعیین و ارتقای درجه 350 دهیاری‌های استان قزوین به استانداری این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سعیدرضا جندقیان افزود: در چهل و نهمین جلسه کمیسیون ملی تعیین درجه دهیاری ها که در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تشکیل شد، مدارک مربوط به تعیین و ارتقاء درجه ی دهیاری های استان قزوین بررسی شد که از مجموع تمامی دهیاری های پیشنهاد شده برای تعیین و ارتقاء درجه، 350 دهیاری واجد شرایط شناخته شد.

وی خاطر نشان کرد:بر این اساس درجه مربوط به 188 دهیاری استان قزوین تعیین و درجه مربوط به 162 دهیاری ارتقاء یافت.

جندقیان گفت :دهیاری ها بر اساس سه شاخص وسعت، جمعیت و درآمد از درجه یک تا 6 که در دستورالعمل نحوه درجه بندی دهیاری ها عنوان شده است، درجه بندی می شوند.

وی اضافه کرد: استان قزوین از جمله استان هایی است که درصد بالایی از دهیاری های آن تعیین درجه شده اند، به طوریکه از 521 دهیاری دارای مجوز تا انتهای سال 1392، 328 دهیاری در سال 1388 و 188 دهیاری در سال جاری تعیین درجه شده اند که این رقم بیش از 99 درصد از دهیاری های این استان را شامل می شود.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری هاتصریح کرد : ارتقا درجه دهیاری های استان قزوین تنها در سال جاری و به میزان 162 دهیاری بوده است.

73درصد از دهیاری های استان قزوین دارای درجه یک و 2وهمچنین 18درصد دارای درجه 3 و 4 و 9درصد نیز درجه 5 دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز