خبرگزاری کار ایران

دیدار فرمانده ناجا با نمایندگان مجلس

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۵۲۱

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه پلیس در ایجاد امنیت، خواستار اقدامات بیشتر در حوزه اعتیاد و متعادان متجاهر در جامعه شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، عصر روز گذشته سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی به همراه سرداران "رضائیان" رئیس پلیس امنیت عمومی، "اشراق" معاون طرح و برنامه و "منتظرالمهدی" معاون اجتماعی ناجا در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

در ابتدای جلسه، "خدادادی" رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن خیرمقدم، از حضور فرمانده ناجا و هیأت همراه قدردانی کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات ارزنده و خستگی ناپذیر پلیس در حوزه های مختلف، خواستار همکاری تمامی سازمان ها با پلیس به جهت انجام ماموریت های مهم از جمله ایجاد امنیت در کشور شد.

در ادامه این جلسه، نمایندگان مجلس و اعضای کمسیون دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را اعلام و ضمن ابراز نگرانی از وضعیت اعتیاد و معتادان متجاهر در جامعه خواستار اقدامات بیشتر در این حوزه از نیروی انتظامی شدند؛ البته اذعان داشتند به جهت کم کارکردی دستگاه های دیگر پلیس ناگزیز به تلاش بیشتری است.

نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون همچنین از تلاش های بی وقفه پلیس به جهت امنیت کشور قدردانی کردند و خواستار توجه بیشتر مسئولان نظام به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس شدند.

در ادامه، سردار اشتری ضمن پاسخ به سوال نمایندگان و تشکر از همراهی آنان با پلیس، با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی، اظهارداشت: اقدامات پیشگیرانه در صدر اقدامات این نیرو است.

وی تصریح کرد: انجام طرح های امنیت اجتماعی مستلزم مشارکت فعال همه دستگاه ها و آحاد جامعه است.

فرمانده ناجا در خاتمه تاکید کرد: ایجاد بسترهای لازم در نیروی انتظامی به منظور انجام ماموریت های فرهنگی در راستای ماموریت های محوله است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز